Ons organisatieprofiel beschrijft wat wij echt belangrijk vinden:

● Het Goed als een inspirator: Het Goed heeft een missie in de samenleving. De insteek is, dat goed doen, je goed doet.

● Het Goed als een sturende organisatie: Het Goed wil mensen de ruimte bieden tot zelfontplooiing. Uitgangspunt is een voetbalveld met vier hoeken en een doel. Een speler heeft ruimte nodig om te scoren.

● Het Goed als een lerende organisatie: Ieder mens binnen de organisatie kan wat van een ander leren. En ieder mens binnen de organisatie kan een ander wat leren. Het idee is dat ieder mens leraar en leerling is.

● Het Goed in balans: Alles is veranderlijk en hangt met elkaar samen. Om als mens en organisatie te kunnen overleven is bezieling nodig. De insteek is dat het doel ons de middelen verschaft.

De missie van Het Goed is ‘werk maken van hergebruik’.
Dit betekent:

● Beperken van huishoudelijk afval door bevorderen hergebruik goederen

● Werk bieden, ook aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Om dit te realiseren, willen wij:

● De klant, zowel producent als consument van herbruikbaar goed, optimaal van dienst zijn,

● Onze organisatie en kringloopformule verder ontwikkelen en professionaliseren,

● Onze financiële middelen efficiënt inzetten ten behoeve van stabiele groei en

● Nieuwe winkels openen.

Wij gaan onder andere aan de slag met:

● Het verder positioneren van Het Goed als professionele partner voor kringloopbedrijvigheid

● Het optimaliseren van onze bedrijfsprocessen en verder professionaliseren van onze winkels

● Het verder ontwikkelen van nieuwe winkelconcepten die gericht zijn op de combinatie van winkelen en vrijetijdsbesteding (clicks & bricks)

Het Goed Hoogeveen heeft afgelopen jaar met 38 medewerkers 939.000 kilo gebruikte spullen ingezameld. Zo zorgen wij, samen met jou, voor een schoner milieu en zinvolle werkgelegenheid.

 


Het Goed - Kringloopwarenhuis Hoogeveen

Onze vacatures